Persoane interesate

vineri

5august sâmbătă2017

foto.  google.ro
Fericirea nu poate veni decât din scurgerea neîncetată a clipelor liniștite și senine, fiindcă ce altceva e suferința decât o oprire a ființei noastre, o uriașă inerție care face să apese asupra ei tot ce există.
                                                               Marin Preda (5 august 1922 - 1980)
                                                                           

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  foto.  skeeze







Du-mă la stele, suflete al meu, gravitația de pe pământ mă amețește.
           Edvania Paes






     foto.  efes








Tu
cu o simplă mângâiere
îmi iei puterea
de a mă apăra.
             Alda Merini (1931 - 2009)








                                                                                       foto. pinterest
Sexul e natură, și eu ador natura.
                                        Marilyn Monroe (1926 - 5 august 1962)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu