Persoane interesate

vineri

sâmbătă22 iulie2017

foto.  biografieonline.it
Să beau, să fumez, să ascult blues sunt plăcerile mele preferate. După care repede fug să fac dragoste.
            Massimo Carlotto (22 iulie 1956 -     )


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               foto.  Pexels







Iubirea e doar pentru oamenii de omenie.
                 Charles Bukowski (1920 - 1994)





  foto.  Tante Tati







Căutați-mă mâine! Astăzi mă întâlnesc cu rândunicile.
    Jorge Carrera Andrade (1903 - 1978)


                                                                                                                                            
                                                                                                                                                                                            foto.  google.ro
Nu m-am plâns niciodată că am făcut mâine ceea ce aș fi putut face ieri sau acum o lună.
               Giovannino Guareschi (1908 - 22 iulie 1968)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu