Persoane interesate

vineri

2016martie sâmbătă19

foto.  google.ro
Dumnezeu acționează în lume precum infinitul în finit sau absolutul în relativ; El acționează din interiorul celei mai vii realități.
                                                                                          Hans Kung (19 martie 1928 -    )


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         foto.  Per Procard Johansson







Lucrurile cărora le rezistăm durează.
            Carl Gustav Jung (1875 - 1961)




foto.  Colin McLatchine LRPS










Am perioade negre. Dar cine nu le are? Însă nu ele mă au pe mine. Eu nu aparțin răului care mi se întâmplă, ci ființei care sunt. Așa încât pot zice că am noroc că mi se întâmplă să am și perioade negre.
           Irvin Yalom (1931 -    )


                                                                                                                                                      
                                                                                                foto.  biografieonline.it
Când nimeni nu te vede poți fi cel mai bine tu însuți.
                   Mihail Bulgakov (1891 - 19 martie 1940)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu