Persoane interesate

miercuri

2016februarie joi11

 foto.  singularcity.com
Pot să fiu dezlănțuită și fără scrupule când cânt și fac dragoste. Când e vorba de arta mea, fac ce vreau eu.
                                                          Sheryl Crow (11 februarie 1962 -    )


 foto.  Massimiliano Uccelletti





Nuditatea unei femei e mai chibzuită decât conceptul filozofic de nuditate. O femeie goală nu are nevoie de evaluări.
         Paul Eluard (1895 - 1952)


                                                                                                                                                                                                        
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                        foto.  Anrey Vharhushew












Flatează-mă, și s-ar putea să nu te cred. Critică-mă, și s-ar putea să nu te plac. Ignoră-mă, și s-ar putea să nu te iert. Iubește-mă, și nu te voi uita.
     William Arthur Ward (1921 - 1994) 










                                                                                                                                                                                                                                                              foto.  likesuuccess.com
Omul e dator să lupte toată viața ca să o mențină vie.
                                                                  Sylvia Plath (1932 - 11 februarie 1963)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu