Persoane interesate

marți

miercuri23 decembrie2015

foto.  google.ro
Facultatea de a se înșela pe sine e o cerință esențială pentru cei care vor să conducă pe alții.
                                                  Giuseppe Tomasi di Lampedusa ( 23 decembrie 1896 - 1957)


                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               foto.  Ziggy Spiz








Nu ceea ce vrei să-mi areți că ești mi-am dorit, ci ceea ce mă gândeam eu că ești.
             Alda Merini (1931 - 2009)





      foto.  Erlend Mork










A ierta nu înseamnă a uita, ci a înțelege.
              Brian Weiss (1944 -    )







                                                                     foto.  guggenheim-venice.it
Arta e o valoare pe care cei mai mulți nu o iau în considerare.
                   Peggy Guggenheim (1898 - 23 decembrie 1979)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu