Persoane interesate

joi

vineri18 septembrie2015

foto.  cameralook.it
Am iubit întotdeauna melancolia, și când mergeam la școală îmi plăcea să rămân singură.
                                                       Greta Garbo ( 18 septembrie 1905 - 1990)


                                                                                                                                                                     



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                               
                                                                                                                                         foto.  Chuck Turner











Când un gând te obsedează te întâlnești cu el chiar și într-o rafală de vânt.
                 ThomasMann (1875 - 1955)








foto.  Elena Shumilova








Îmi place enorm să mă plimb prin copilăria mea, acolo mi-am lăsat multe vise minunate.
             Jocelyne Saucier (1948 -    )


                                                         
                                                      
                                                                                                                                                                                                                              

                                                                                    foto.  wikipedia.org
Ieșirile violente dezvăluie iubiri ascunse.
                                         William Hazlitt (1778 - 18 septembrie 1830)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu