Persoane interesate

vineri

sâmbătă23 mai2015

foto.  google.ro
Când pui răul în față nu mai poți fi luat prin surprindere de el.
                                  Gabriel Liiceanu ( 23 mai 1942 -     )


                                                                                                                                                                                                                                                                                                foto.  fotoArt







Pe muchia prăpastiei am găsit o floare. Și m-am oprit...
             Walter Benjamin (1892 - 1940)



 foto. Bjorn Mobak









Uneori detaliile nu se mai sfârșesc.
           Aldo Busi (1948 -     )






                                                                                                                                       foto.  google.ro
Mi-am lăsat fericirea să zboare, să-mi arate ea de la înălțime tot ce mi se întâmplă.
                                                                              Henrik Ibsen (1828 - 23 mai 1906)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu