Persoane interesate

vineri

27septembrie sâmbătă2014

                          foto.   radzwill.us
Ca orice actor, am visat și eu să câștig un Oscar, iar atunci când chiar l-am câștigat, mi-am dat seama că de fapt e doar o iluzie, că sunt lucruri mult mai importante în viață.
                                   Gwyneth Paltrow ( 27 septembrie 1972 -     ) 



                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                foto.   Krug











Suntem înconjurați de miracole, dar habar nu avem.
              Ernesto Cardenal (1925 -     ) 







                                                 foto.   Piotr Kowalik







Dacă învățăm să tăcem suficient de mult timp, ne vom dezobișnui să bârfim, și vom învăța în sfârșit să vorbim.
         Friedrich Nietzsche (1844 - 1900)


                                                  
                                                                                                                              foto.   google.ro
Ce lucru minunat e conversația specialiștilor, nu se înțelege absolut nimic, și acest lucru e fermecător.
                              Edgar Degas (1834 - 27 septembrie 1917)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu