Persoane interesate

joi

15august vineri2014

                                          foto.   mediafax.ro
Acela care nu practică virtutea decât în speranța de a dobândi o mare faimă, acela este foarte aproape de viciu.
            Napoleon Bonaparte ( 15 august 1769 - 1821)



                                                                                                                                                                                                                                                                                              foto.   Howard Nowlan






Să fiu eu însumi e fără măsură.
      Fernando Pessoa (1888 - 1935)



                                                         foto.   Mila Ritz







Nu am nevoie de aprobarea cuiva ca să mă simt minunat.
      Karina Smirnoff (1978 -     )



                                                                                                                                          foto.   lovendal.ro
Dacă aceste nenorociri sunt de la Dumnezeu, pentru păcatele mele, facă-se voia Lui, dar dacă sunt fructul răutăților omenești, Dumnezeu să-i ierte pe aceia care s-au făcut dușmanii mei.
                     Constantin Brâncoveanu (1654 - 15 august 1714)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu