Persoane interesate

marți

23iulie miercuri2014

foto.   thechronicle.co.uk
Ți-am strigat numele prin toți porii,
și decolorat ți-a fost răspunsul,
am zguduit ca pe niște clopote obiectele din casă,
am mușcat pereții, teracota, sufletul,
și așternut podea pentru picioarele tale mi-am răvășit gândul...
                Gherasim Luca ( 23 iulie 1913 - 1994)



                                                                                                                                                                                                                                                                                   foto.   John Souza






Nimeni nu s-a născut sub o stea nenorocoasă. Dar sunt oameni care privesc greșit cerul.
      Dalai Lama-Tenzin Gyasto (1935 -     )


                                                                                                                                                                                                                                                              foto.   Emma Healey 










Ca să ajuți pe cineva să se ridice, nu e suficient să-l prinzi de mână, trebuie să i-o ții strâns.
              Antonio Curnetta








                                                                                                         foto.   autographcollections.org
Tot ce mi se întâmplă mă inspiră.
                       Amy Winehouse (1983 - 23 iulie 2011)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu