Persoane interesate

marți

4iunie miercuri2014

                                                      foto.   vanityfair.it
...și ca să mă regăsesc, trebuie să mă caut printre voi.
                              
                              Luca Madonia ( 4 iunie 1957 -     )


                                                                foto.   Mohsen Hosseinian














Bunătatea este singura investiție care nu dă niciodată faliment.
           Henry Thoreau (1817 - 1862)



                       foto.   Miss C.









Ironia e un semn de demnitate, o afirmare a superiorității omului față de ceea ce i se întâmplă.
                Romain Gary (1914 - 1980)




                                          foto.   amicidimassimotroisi.blogspot.com
Am fost și am rămas un om altruist. Când eram copil lumea îmi spunea că sunt cuminte, acuma îmi spune că sunt fraier.
                     Massimo Troisi (1953 - 4 iunie 1994)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu