Persoane interesate

duminică

14aprilie luni2014

foto.   artapeintelesultuturor.blogspot.ro
Am un loc pe genunchii mei. Vino!
                                            Octav Pancu-Iași (14 aprilie 1929 - 1975)



                                                            foto.   V.A





Vreau să fac din viața mea ceva simplu și pur, ca un flaut din trestie, pe care Domnul să-l umple cu muzică.
  Rabindranath Tagore (1861 - 1941)





                                             foto.   Sidsel Tonnessen







Pot rupe toate florile, dar nu pot opri primăvara.
      Pablo Neruda (1904 - 1973)






foto.   beauvorian.tumbrl.com
Îmi voi rămâne credincioasă mie însămi, nu mă voi părăsi!
                                          Simone de Beauvoir (1908 - 14 aprilie 1986)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu