Persoane interesate

vineri

29martie sâmbătă2014


                                                                                                                                                                      foto.   hoinareala.ro
                                                                            ...şi iar mi-i sufletul la tine,
                                                               atât de-ntreg,
                                                               atât de tot,
                                                              că-mi sorb o lacrimă şi-mi pare
                                                              că cere,
                                                              mângâie,
                                                              şi doare
                                                              de parcă tu ai plânso-n mine
                                                              de parcă ţi-am venit de tot...
                                                                    Elena Farago ( 29 martie 1878 - 1954)


 
                                                                                                                       
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   foto.   Denis Tolmatsky







Acum nici spre cer nu mai privesc; cui i l-aş arăta, dacă-aş vedea vreun nor?
       Nadejda Mandelstam (1899 - 1980) 




                                                                          foto.   Katerina Lomonosov







Nu privi înainte, şi nici înapoi, priveşte în tine însuţi, fără teamă şi fără părerea de rău. Nimenea nu coboară în sinea lui, atâta timp cât alege să rămână sclavul trecutului sau viitorului.
         Emil Cioran (1911 - 1925)


                                                                                
                                                                                                                                                                                                                                 foto.   icollector.org
                              Vorbeşte-mi, şi pot uita, arată-mi, şi-mi voi aminti, implică-mă, şi voi înţelege.
                                                                                                      Carl Orff (1895 - 29 martie 1982)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu