Persoane interesate

vineri

4mai sâmbătă2013

 Există o persoană cu care nu pot fi niciodată în întregime sincer, deşi ştiu că ea mă cunoaşte bine, şi că mă pot baza oricând pe bună-voinţa ei: sunt eu însumi.
                                               Remy de Gourmont (1858 - 1915)

                                           




De mi-e a somn - tu eşti cearşaful dulce.
De mi-e a cântec - tu mi-l dai pe "la",
Din inerţie, gura ta mă smulge
şi mă redă spiralei gura ta.

Şi-aşa, eşti pretutindeni unde sunt
pe-acest blajin, necruţător pământ.
                                Nina Cassian
           Va veni şi ziua aceea, dar va fi prea târziu, ca de obicei.
                                                       Fernando Pessoa (1888 - 1935)






Putem fi stăpâni pe ceea ce facem, dar niciodată pe ceea ce simţim.
      Gustave Flaubert (1821 - 1880)






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu