Persoane interesate

marți

10aprilie miercuri2013

                      Acum ascultă-mă: oriunde mă voi duce
                      îţi voi recunoaşte râsul,
                      voi vedea zâmbetul din privirile tale,
                      îţi voi auzi glasul.
                      Simplul fapt de a şti
                      că tu eşti undeva,
                      pe  pământ,
                      va fi,
                      în acest infern,
                      colţul meu de Rai. 
                                             M. Levy 







Unde te uiţi? Sunt în frunze,
în lumi foşnitoare, ascunse.

Sunt în cocori şi-n ţărână,
ţie oricând la-ndemână.
          Nina Cassian




Am admirat întotdeauna pe cei care vorbesc din piviri, mi se pare că ei înţeleg mai bine lumea.
              Michael Chabon (1963 -     )
        

2 comentarii: