Persoane interesate

joi

7septembrie vineri2012

Spune întotdeauna ce simți! Și fă ce gândești! Dacă aș știi că aceasta ar fi ultima oară  când te voi vedea dormind, te-aș îmbrățișa foarte strâns, și l-aș ruga pe Dumnezeu să fiu păzitorul sufletului tău. Dacă aș știi că aceasta ar fi ultima oară când te voi vedea ieșind pe ușă, te-aș chema înapoi, să te îmbrățișez și să te sărut, ca să nu mai pleci. Dacă aș știi că aceasta ar fi ultima oară când aud vocea ta, ți-aș înregistra fiecare dintre cuvinte, pentru a le putea apoi asculta încă o dată, și încă o dată, la infinit. Dacă aș știi că acestea ar fi ultimele minute în care te-aș vedea, ți-aș striga: ”Te iubesc!” și nu mi-aș mai asuma gândul că deja tu știai.
                        Gabriel Garcia Marquez (1927 -     )






Și dorul mi-e invers: mi-așa de dor
De tine când mi-ești foarte-aproape,
De-aceea am hotărât ca între noi
Să bată veșnic vântul, și multe, multe ape.
                Ioan Alexandru (1941 - 2000)





Să nu uiți că orice așteptare este provizorie, chiar dacă durează o viață.
   Octavian Paler (1926 - 2007)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu