Persoane interesate

duminică

25iunie luni2012

La 20 de ani Elena luase Londra cu asalt. Trupul ei sălbatic, de unmetruoptzeci, se ivise tentant din interiorul unei ciudățenii concepută de Paco Rabanne.
                                           Salman Rushide (1947 -     )





Sub ocrotirea limpede a zării
biruitoare mă privești
și-n ochii mei te oglindești
strălucitoare, mândră și păgână.
Iar eu încet, nespus de-ncet
pleoapele-mi închid,
îmbrățișând cu ele tainic
icoana ta din ochii mei
                   Lucian Blaga (1895 - 1961)
                                                                   

                                




Dacă viața nu-ți zâmbește, gâdil-o!
                      Giulia Cercasi
                                           

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu