Persoane interesate

joi

11 noiembrie 2011 vineri

Mult mai frumos era dacă veneai şi astăzi la aceeaşi oră, zise vulpea. Dacă, de pildă, vii la ora patru după-amiaza, eu încă de la ora trei voi începe să fiu fericită. Şi, pe măsură ce secundele vor trece, eu şi mai fericită mă voi simţi. La ora patru mă vor cuprinde un freamăt şi o nelinişte: voi descoperi cât preţuieşte fericirea! Dar dacă vii aşa, la voia întâmplării, eu niciodată nu voi şti la ce ceas să-mi împodobesc sufletul.
                                                             Antoine de Saint-Exupery (1900 - 1944)



Nu există rase! Creierul oamenilor e la fel. Există rasişti, pe care trebuie să-i învingem cu înţelepciune.
 Rita Levi Montalcini ( 1909 -     )






   Îmi rezerv dreptul de a mă contrazice. Nu vreau să mă privez de dreptul de a vorbi prostii, şi cer cu umilinţă să fiu lăsat să mă înşel din când în când.
           Federico Fellini (1920 - 1993)  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu