Persoane interesate

luni

6 septembrie 2011 marți

Există un singur lucru pe lume mai rău decât acela de a se vorbi despre tine, și anume, a nu se vorbi despre tine.
                            Oscar Wilde (1854 - 1900)



Este imposibil ca ceva atât de natural, de necesar, și atât de universal, precum moartea să fi fost conceput de providență ca cel mai mare rău.
     Jonathan Swift (1667 - 1745) 











Ai câțiva ani la dispoziție pentru a fi tânără și arătoasă în ochii lumii, și doar câteva luni pentru a fi așa în ochii soțului tău.
  Jonathan Swift (1667 - 1745)

3 comentarii:

  1. Ori nu ma pot concentra eu, ori nu inteleg....nu pot sa-mi dau seama ce a vrut sa spuna Jonathan Swift in citatul sau?! Cum adica cateva luni pentru sotul tau si multi ani pentru lume....d.p.meu.d.v as spune cam invers...tu ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  2. Fiecare ne trăim iubirile în felul nostru, eu sunt de acord cu tine, și cred că și Alfred, dar alții nu gândesc ca noi....
    Vă îmbrățișez Iulia....acuma sunteți trei...

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa este, nu toti stiu cu adevarat ce inseamna a iubi. Si da...suntem trei si sper sa fie asa pentru totdeauna!! Dar voi....??? Ce faceti? As vrea sa stiu daca sunteti bine, sau mai bine zis : FOARTE BINE!??? Sunt curioasa legat de faptul daca ... ... ati avut parte de incheierea legamantului vostru?!...Ca parca asa era vorba acum, hat-hat vreme....Astept sa-mi scrii! Domnul cu voi!

    RăspundețiȘtergere